Clubkampioenschappen senioren en recreanten 2008

Venlo, 12-01-2008

Op 12 januari 2008 zijn de Clubkampioenschappen voor de senioren en de recreanten gespeeld.
De bedoeling was om de clubkampioenschappen voor zowel jeugd, recreanten als competitie spelers op één dag te spelen. Omdat op deze dag ook de Limburgse kampioenschappen werden gehouden viel de opkomst iets tegen. Bij de competitiespelers ging de strijd tussen Peter Cardinaals, Peter Lommen en John Postulart. Zij besloten om een dubbele driekamp te spelen.

De uitslag was als volgt:

Bij de recreanten waren totaal 7 deelnemers. Hier werd besloten om een 7-kamp te spelen.
De uitslag was als volgt:

Son had weer gezorgd dat er later op de dag iets te eten was, de saté soep en kippenboutjes lieten we ons goed smaken, alles was heerlijk. Hierna begon de nieuwjaarsreceptie die erg gezellig was.
Wie de kampioen aan de bar geworden is, is onbekend gebleven.