Jeugddag 2008

Venlo, 14-12-2008

Op zondag 14 december was weer de jeugddag van TTV Venlo. Deze keer werd deze dag georganiseerd door enkele ouders van de jeugdleden. De dag begon met een warme ontvangst in de schitterend versierde kantine, geheel in kerstsfeer, aangevuld met een lekker kopje warme chocomel met slagroom om de kou van zich af te schudden.
Als eerstens werden Xander Stoot, Roel Beumers en Jurren Sieben van het 1e jeugdteam gehuldigd. Zij hadden namelijk de dag ervoor de beslissingswedstrijd in Sevenum gespeeld voor het kampioenschap in de klasse 3B tegen Summa/Red Stars. Deze werd overtuigend met 6-0 gewonnen, mede door de goede coaching van trainer Johan en door de steun van beide trainers, enkele bestuursleden en ouders die het team een hart onder de riem wou steken.
Aansluitend werd er een spellencircuit gehouden, waarbij vele leuke kleine verrassingen te winnen waren. Uiteindelijk werden alle cadeautjes eerlijk verdeeld. En door onderling te ruilen had toch iedereen iets erbij zitten wat hij of zij heel leuk vond.
Daarna was het tijd voor actie en werd de jeugd in de zaal losgelaten, waar ze zich helemaal uitgeleefd hebben.
Als afsluiting was er een gezamelijk buffet-eten van frites en kleine snacks.
Rond 18:15 uur werd de jeugddag afgesloten. Enkele ouders hadden nog moeite om hun kind(eren) mee naar huis te krijgen, maar met het kleine chocolade kerstmannetje en de gewonnen verrassingen onder hun arm gingen ze uiteindelijk wel mee. Al met al was het weer een geslaagde jeugddag, gezien de vrolijke gezichten van de kinderen.
Bij deze willen we dan ook de organiserende ouders en alle andere ouders/leden die hieraan meegeholpen hebben van harte bedanken voor deze leuke en gezellige jeugddag.