Clubkampioenschappen jeugd 2008

Venlo, 14-01-2008

De jeugd heeft maandag 14 januari in plaats van de training hun clubkampioenschap gespeeld. Ze werden opgedeeld in 2 groepen: Poule A voor de jongere jeugdleden en Poule B voor de oudere jeugdleden.
In Poule A ging de strijd bij 3 spelers gelijk op. Na de onderlinge wedstrijden stonden Wim Keijsers, Roger Ottenheim en Saskia Beumers gezamenlijk op de eerste plaats met ieder 1 verloren wedstrijd. Daar Saskia Beumers van beide andere finalisten met het meest aantal gewonnen sets heeft gewonnen is zij 1e geworden, daarna Wim Keijsers en als derde Roger Ottenheim.

In Poule B werd ook pas op na de laatste onderlinge wedstrijden beslist wie uiteindelijk de
winnaars waren.
Xander Stoot is 1e geworden, daarna Roel Beumers als 2e en Jurren Sieben als 3e.